Posted on

Starta en inspirerande tidning om golvläggning

Professionella golvläggare som de från K3-Golv är drivna människor med en mycket viktig funktion i samhället. Golvet bör inte underskattas eftersom det används dagligen och ständigt utsätts för slitage av bland annat fotsteg, damm, repor, smuts och fukt. Dock är det lätt hänt att deras ansträngningar går obemärkt förbi om det inte publiceras nyheter om denna bransch. Om du själv är golvläggare eller brinner för hantverk kan det vara fantastiskt givande att starta en tidning om golvläggning. Då får du chansen att visa för allmänheten vilken nytta golvläggare har i samhället och berätta om aktuella händelser i branschen.

Att starta en tidning och publicera nyheter om golvläggning har flera fördelar som du har nytta av:

  • Visar hur det går för framgångsrika golvläggare.
  • Ger en opartisk åsikt.
  • Bevisar att golvläggare gör ett bra jobb.
  • Främjar golvläggning lokalt och nationellt.

Ovanstående fantastiska fördelar presenteras närmare härnäst.

4 fördelar med att starta en tidning

1. Visar hur det går för framgångsrika golvläggare – En tidning visar på ett uppenbart sätt vilket bra jobb professionella golvläggare gör. Ett bra exempel är K3-Golv som utför golvläggning i Bromma och i de flesta andra stadsdelar i Stockholm. K3-Golv vet med lång erfarenhet hur kunden ska få det bästa resultatet. K3-Golv arbetar enligt ett sätt som alltid ger de bästa förutsättningarna för att kunden ska känna sig trygg. Vad som ger K3-Golv i Bromma nyhetsvärde är att de har fasta priser på projekt, lång arbetslivserfarenhet och ROT-avdrag som dras av direkt på fakturan.

2. Bevisar att golvläggare gör ett bra jobb – En tidning är en respekterad källa för information eftersom den ger en opartisk åsikt om hur samhället ser ut. En golvläggare som framträder på ett positivt sätt är därför verkligen en framgång och en konkurrensfördel.

3. Bevisar att golvläggare gör ett bra jobb – Att synas i tidningen kan visa för läsarna att golvläggare gör ett bra jobb och har kunskap om sitt hantverk. Du kan presentera yrkesgruppen med den respekt som de förtjänar.

4. Främjar golvläggning lokalt och nationellt – Du främjar branschen på både lokal och nationell nivå genom att publicera proffsigt utformade nyhetsartiklar. Detta är förtroendeingivande och ökar intresset för golvläggning.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.